[FREE MELON] Geçmek Bilmeyen +35 Gün / WOH!

| On
Pazar, Eylül 13, 2015


Bir insanın başına daha neler gelebilir temalı konumuza hoşgeldiniz. Ya arkadaş başıma cidden daha garip birşey gelemezdi bence, bütün yaz ayım mahvoldu... DGS sınavına girmiş çıtı pıtı güzel güzel en sevdiğim poğaçamı almış, eve girdim. Tabiki annemler, ablamlar uyuyordu. Sınav normal geçtiği için mutlulukla uyandırdım ve güzel kahvaltımızı yaptık. Daha sonra sevgilimi uyandırarak güzel güzel muhabbet ettikten sonra ara verdik. İşte rüya gibi kısmı bundan sonra başlıyor.. :)


1. katta oturan komşumuzun tüm kattakileri galeyana getirerek "bina yıkılıyor ben daha durmam" lafıyla noluyor moduna girmemizle başladııı. Bende tabiki takmıyorum öyle oturuyorum aman puahaha tripleri. 1 saat sonra babam aramazmı "binalara birşey olmuş belediyeden gelecekler size kapıyı açarsın" diye. Ben hala tabiki bu ani olayın moduna girememiş takmama modundayım. Kavun falan yemek istiyorum anneme diyorum anne akşam alayımda keselim yiyelim sakdljgaslkjdhg. Belediyeden gelmediler tabiki 1 saat sonra bende biliyordum işte diye evde yayılma yaza hazırlık (artık sınavlar bitmiş rahat kafayla) anime / oyun, sevgilimle muhabbet triplerine girecekkeeen BELEDİYEDEN BARETLERLE ADAMLAR GELDİ SADLKGJSLKADJSH. Hala gülüyorum?

Binamız marmaraydan sonra metro yapımından sonra hasar gördü. Hatta tek bizim değil, o sırada bulunan tüm binalar! Ancak en büyük hasarı biz yediğimiz içinde sadece bizim ki açılmadı... Apartopar evi terk edin diye geldiler, en kısa zamandada toplantı yapılacak şeklinde uyarılarla annemle ablam korkarak evden direk arkadaşlarına gittiler. Bende evden çıkmadım çünkü hala laylaylom modunda inanmamaya çalışıyorum. Hayır bütün yaz gidecek olamaz. Kavun keseyimde yiyeyim! sadlkgjslkdjgksldjhdh. O sırada olaylarıda sevgilime anlatıyorum herkes gitti falan diye. Binada kimse kalmadı ama ben kavun yiycem diye tutturuyordum salkdjgalksjgd yedimde... Gece oldu apartmanda kimse kalmamış mühür vurulmuş ve kapıya güvenlik görevlisi getirilmişti. Babamında ısrarı üzerine evden ayrıldım. Birazda kapıda güvenlikten azar yedik tabi aslkdgjsh. Uzun süren toplantılar sonrasında mahallede bulunan tüm binaların marmaray / metro yapımları yüzünden hasar gördüğünü tespit ettiler. Şimdi firma ismi falan vermek istemiyorum çünkü olaylar bitmiş değil ve davalık durumlarda mevcut. Semt ismine kadar vermeyeceğim ama zaten 1 ay önce haberlere kadar çıkmış bu olaylar. Firma tarafından tüm bina sakinleri olarak bir otele yerleştirildik. Aslında uzun süredir tatil yapmadığım için otel keyfi güzel gelmekteydi.. Tabiki başlarda =_= 10 gün geçtikten sonra bende bir daralma ve sıkıntı basması gözlemlendi sdlkajgkds. Ne firmadan net birşey geliyor ne olay sonuçlanıyor. Bina yıkılacak mı? Sağlamlaştırılacak mı? Bilmiyoruz... Otelde kalmaya devam ediyoruz.. 20. günden sonra artık otelden tat tuz almamaya başlamıştım. Evcimen biride olsam hani tek oda artık yani o kadarda değil. Herşey bir süre sonra baymaya başladı. 25. günde firmanın bazı üzücü durumları oldu. Acil olarak oteli terk etmemiz istendi. Her ne kadar madur olmadınız deselerde her türlü olduk. Herşey para değil ki sonlara doğru parasal mağduriyette meydana geldi. Binaya kesin olarak 3 ay giriş yapılmayacağı netleşinde bize belirli miktarda para verildi. Yaklaşık 10 gün içinde de ev bulduk ve bugün tam olarak taşındık, internetimizde nakil oldu.

Ancak bu işlemlerin 1 tanesi bile rahat geçmedi. Otelde yaşanan sıkıntılardan sonra aceleyle ev bulma arayışına girince zaten herşey ters gitmeye başladı. Zamanda öyle bir zaman ki lys sınavları açıklanmış öğrenciler de ev arıyor herkes ev bulma içersinde. Emlakçılar artık ev kalmadı diyor. Emlakçıya giriyorsun ev yok kiralık diyor o derece. İyice sıkıntıya girerken biz bi emlakçıda çok büyük kavgalı olaylar yaşadık ki zamanı gelince onları yeren isim vererek bir yazı yazmayıda planlıyorum şimdilik kısa tutuyorum. Uzun uğraşlar sonucu nihayet gene eski semtimize yakın yerde ev bulduk ama hiç birşey eski evimizin rahatlığında değil tabiki. Ve hala bu sürecin sonunda ne olacak bilmiyoruz. Tek bildiğim şey yaz ayımın mahvolduğu. T_T Ama şu taşınma sürecinde en çok uğraştığım diğer konuysa TTNET oldu. 23 Ağustostan beri nakil işlemi için başvura bekliyoruz. Kimse ilgilenmedi bizimle. Şikayet var, bimer ve en sonda btk ya müracat etmemle 3 günde çözüldü ne hikmetse.. İlla geliceksin heryere şikayet edip davalık olacaksın diyorlar.

35-40 günüm çöp oldu. Ne kendimi geliştirebilecek eski 70-80 dönemlerinin filmlerini izleyebildim. Ne etrafımdakilere %100 enerjili yaklaşabildim ne huzurum kaldı ne birşey cidden çok kötü bir dönem geçirdim. Ben hala o gün gece kavun yerken hatırlıyorum kendimi. Herşeye hazırlıklı olmak lazımmış hayatta. Ben burada böyle hafif kolaymış gibi yazdım ama cidden çok kötü zamanlar geçirdim. Hayat cidden çok garip. 40 gün önce binanız çalışma hatası yüzünden yıkılacak hale gelecek deseler hangimiz inanırızki... Ayrıca şu dönem kendimi zihinsel ve düşünsel olarakta geliştirmemi sağladı herşeyden uzak kopuk bir hayat yaşarken resmen budist rahipler gibi uzun uzun düşünme süresinden geçirebildim kendimi. Belkide böyle olması gerekiyormuş...
İlk Yorumu Sen Yap !
Yorum Gönder

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9